Doğumdan 3.5 ay sonra başladı benim de 1 ayı geçti felaket dökülüyor. Kısalttım da, kan tahlili de yaptırdım (eksik çıkmadı b12 bile 1400 çıktı 😅) Zaten doğumdan sonra doktor tavsiyesi ile demir,b12,d,selenyum gibi takviyeler kullanmaya devam ettim. Bu yüzden ciddi bir eksiklik olmadı. Organik ve baya tuzlu ürünler kullanıyorum şampuan ve saç kremi olarak zaten. Tamamen hormonal bu hanımlar. O hormonlar dengelenene kadar ne yaparsak boş. Şunu yaptım kesildi dökülme diyenlerde genelde tam saç dökülmesinin durduğu döneme denk geliyor muhtemelen.