Arkadaşımın bebeği de öyleydi, kucakta çıkartıyorlardı, sonra kanguru aldılar daha rahat ettiler. Bebek de erkenden yürüdü bir daha kimseye eyvallahı olmadı geziyor öyle, anne baba peşinde tabi. Üzmeyin, insanlara aldırış etmeyin ağzı olan boş boş konuşuyor.