Gupssse Winnithepooh kesinlikle ben de aynı markayı kullanıyorum kendi sitesinde de araştırma yaptım çok içime sinen bir marka.iyi satışlar cnm😊
Winnithepooh Gupssse merhaba teşekkür ederim gercekyen ben memnun kaldım keşke daha çok kullanma şansın olaydı 😇😁
Feyzosunannesi cerkezkiz06 Merhaba canımız annemiz, WhatsApp, Facebook, instagram vb. sosyal medya çağrıları forum kuralları gereği yasaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Mutlu forumlar. 💜
cerkezkiz06 Feyzosunannesi aa bilmiyordum tamam tesekkur ederim. Peki nasil halledebiliriz? Kusura bakmayin yeniyim
Gupssse Winnithepooh kesinlikle bebiş büyüyünce zor oluyor bu tarz şeyleri 2.el satın almak daha mantıklı
Winnithepooh Gupssse vallahi ben hata 3ttim sıfır aldım pandemi başladı 2 hafta sonra sansima 😁 eskitemedim ona üzülüyorum hakkini veremedim ürünün 🙈😇
Winnithepooh Lavanta16 merhaba son fiyat bu şu an satış fiyatı 250 tl civari zaten ben 3 kez kullandım eminnolun yepyeni ondan daha fiyat düşmek istemiyorum kargoda yardimci olacağım uygun fiyat olması açısından çünkü araçlarımız bebeklerimiz 😁😇 kimse fazla para ödesin istemem🙈 kullanım klavuzuda var mağazadan veya siteden almisiniz gbi olacak iciniznrahat olsun