cerkezkiz06 merhaba ne demek yenidogan aparatı olsa şu an 2 ay kullanırsınız havalar malum daha soğuk 2 ay sonra rahatça bunu kullanıma.baslarsiniz diye demiştim ama yenidogan aparatı ayrı satiliyor pahali değil.diye biliyorum fikiri sizin tabi, gercekten yeoyeni siz siteden almisiniz gbi olacak bebegim var asla kimseyi kandirmam urunlerin hatası olsa hemen soylrim içiniz rahat olsun diye diyorum siz düşünün kismet olursa size söylersiniz 🙏😇