Yasemin18 Sakura-chan ben duyduğumu söylüyorum . 2 doktorla konuştum ikisi de onları önerdi çevremden de genelde bu ikisini duyuyorum. Şekersiz ve nişastasıymış. Diğerlerinde şeker ve nişasta varmış.
mutludilek bende en iyi mamayı aptamil biliyorum annem bile bana onu kullanmış. valla yaşıtlarım dökülüyor yine maşallahım var gerçekten mama bağışıklığı güçlendiriyor çok öenmli bişi iyi mamayı kullanmk bende bebeğime bu mamayı veriyorum ben vermesem zaten annem direkt gider onu alır heralde
Sakura-chan Yasemin18 https://gidadedektifi.com/2017/08/02/devam-sutleri-incelememizle-ilgili-genel-degerlendirme/ bende aptamil veriyorum bebeğime ama hiçte öyle masum değil
Farahzeynep Aptamil kullanıyoruz, similac kabız yaptı bebeğimi, sürekli kustu, doktor mama değişiminden dedi. aptamile geri döndük. Daha da başka mama denemem
Eymenulus Aysennuromer kaç kilo canım ve kilo alıyormu bu önemli bence bıze bebelac kilo aldırmadı cok aptamil aldırdı buda önemli
Prenseslerinannesii Eymenulus bebeginiz kac aylık kac kilo canım ben yeni aptamile basladım ondan soruyorum ☺️
Minikbirel Ben aptamıl sonra aptamıl conformil smilac sonrada hip denedm hıp baya ıcti daha içmiyor kiloda sıkıntısı vardı şimdide bebelac gold aldm tavsiyeyle cok severek içiyor sanırım daha ıyı geldi gibi doktora gıttıgımde bakıcam farkına
fatma1965 bence aptamil anne sütüne yakın ve daha iyi bir mama ben 2. kızımı hep aptamille besledim, gelişimi çok iyi oldu
Busraeslem Aysennuromer ben ilk başta aptamil kullanıyodum kızım çok kusuyodu bebelac a geçtim şuan çok memnunum kabızlık ishal kusma gibi sorunları olmadı
Kalbenelif Ben ilk aptamile kullandım sonra bebelac kullanıyım dedim ama bizi kabız yaptı tekrar aptamile geçtik şükür bi sıkıntımız yok