Aysennuromer Kızlar bebeğim 5 aylık 3 aydır aptamil veriyorum çevredekiler de en çöl bebelac kullanıyor bebelac fiyat olarak da daha uygun ve sanırım hemen hemen aynılarımızı sizce hangisi
CemreKerem Aysennuromer denemeden bilemezsiniz bence . Bebeginiz reddedebilir çünkü başından beri aptamil içiyormuş dediğinize göre.. denemekten zarar gelmez .
Ozgenur45 Aysennuromer canım ben bebeğim doğduğundan beri aptamil kullanıyodumm ta ki 1 hafta önceye kadar bebeğim artık bıkmıştı aptamilddnn içmiyordu dediğin gbi çevredeki herkes bebelac önerdi hatta burdaki annelere de sormuştum onlarda bebelac dediler şu an bebelac kullanıyorum gayettte memnunum tavsiye ederim🤗
Aysennuromer Yasemin18 bebelac devamı edeyim o zaman bende aptamil olduğunu düşünüyordum ama herkes bebelac tavsiye ediyor
Zehrahuma Aysennuromer canm bebeğine bağlı benim sütun ilk zamandan beri hep az gelir meme+mama besliyorum ilk bebelac aldık iciremedik ağladı kafa çevirdi içmesi 3 defa demedim hepsinde ayni tepkiyi verdi tadına baktı çıkarttı aptamil aldım tadına baktı ve içmeye devam etti
Yasemin18 Aysennuromer canım hangisi bebeğine iyi geliyorsa onu kullan. Her çocuk farklıdır. Ama en iyi mama bebelac ve smlac olarak duydum hep. Sen bilirsin
Melikeakiner Canım şuan piyasadaki en iyi mama aptamil, özellikle yeni çıkan advance maması. Kuzenim gıda mühendisi ve bebek beslenmesi üzerine çalışıyor. Aptamilden şaşma dedi bana. Maddi gücün yetiyorsa aptamille devam et.