Mommyishome benim eşim geçen sene yakalandı, 14 gündü o zaman karantina süresi, bittiği gün görevine çağırdilar o yüzden test yapıldı negatife dönmüş maskesini falan çıkardı bizim yanımızda, kızımla bana bulaşmamıştı yani maskesini takmamaya basladiktan sonra da bulaşmadı yani normal devam ettik ama şuan süre kısaldı nasıl olur bilemiyorum