Mommyishome aynen haklisin canim bende o yuzden ne olur ne olmaz diye isyerinde negatife donene kadar hic maskemi cikartmadim isyeri hekimim enazindan masanda otururken cikartabilirsin artik bulasiciligin kalmadi demesine rağmen devam ettim icime sinmedi kimsenin hakkina girmek istemedim ne zaman negatif sonucu gordum ozaman cikardim attim maskeyi