Blackcloud AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sağol balım Allah razı olsun seninde kandilin mübarek olsun.🧡🤲🏻
TalentedMom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi di mi ben de öyle düşünüyorum hiç yapmmaıştım fikrini almak istedim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi TalentedMom Unu aynı koyuyorsunuz. Şeker çok tatlı sevip sevmemenizs göre ayarlıyorsunuz ben tatlı severim. 1,5 bardak koyuyorum. Siz 1 koysanız da ölçüler aynı.
ezogelinn TalentedMom valla her hafta yaparım çok severiz tereyağ ve siviyag karışık koyun bir yerde bir su bardağı süt ve 1 şu bardağı şekeri çırpın sekeri erisin yağ ve 1 şu bardağı unu kavurun 5 6 dk yeterli oluyo istediğiniz rengi alinca şekerli karışımı dökün şerbetini çekince kapayın tam tariftir
Baakpnr- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canımm bu tarifle kaç kişilik çıkar acaba ben hiç yapmadım da , apartandakilere de vermek istiyorum da malzemeleri çoğaltmak gerekir mi toplam 4 daireyiz 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Baakpnr- 6-8 kişilik diyor ama bence ,4-6 kişilik bir tarif. ☺️ Yani kaşıkla şekil verirseniz sanıyorum 12 tand çıkıyor. Herkese bir kase verirseniz yine yeter. İsterseniz iki katı yapın risk almayın. Bol verirsiniz. Bence size 2 kat ölçü yeter. 🙈
Baakpnr- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaaa evet o şekilde yaptım veee çok güzel olduuuı teşekkür ederim 🥰🥰
TalentedMom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yaptım tarifi yağı biraz artttırmak lazım şekeri 1. ,5bardak şeker koysak daha iyi olur
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi TalentedMom Evet ben yağı fazla koyduğumu yazdım yorumlarda. Şeker hep 1,5 koyuyorum ben o yüzden bir şey diyemem. Afiyet olsun. :)