TalentedMom Kızlar öncelikle herkesin Miraç Kandili mübarek olsun,🌹🌹🌹Un helvası yapmak istiyorum ilk defa deneyeceğim internette çok tarif var kafam karıştı sizin tam tutan tarifiniz var mı?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi TalentedMom https://www.nefisyemektarifleri.com/un-helvasi-tam-kivaminda-2129703/ her zaman bunu yaparım tam tutar. isterseniz biraz daha yağ ekleyebilirsiniz tabi ben biraz daha ekliyorum buna göre. Çok lezzetli.🥰
Deletedmom_61 TalentedMom tam adamı 150 gram margarin ama bizim yada teremyag olması lazım 1 buçuk su bardağı un ikisini baya kavurun ama koyu renk olsun çünkü şerbeti koyunca rengi açılıyor tencerede yapın çünkü çok sıçrıyor cirpiciyla yapın bide şunu soyleyim topaklanmamasi için bı tabağa unu mutlaka eleyin şerbeti için 2 su bardagi su 1 su bardağı şeker tencerede ocağın altını açıp şeker eriyene kadar karıştırın sonra kapatın kaynatmayin isterseniz unu kavurunca cevizde atın afiyet olsun hiç topaklanmayip çok güzel oluyor unu elerseniz tabi
Songena19 TalentedMom bende ilk defa zeynolu tatların un helvası tarifini denemiştim çok güzel olmuştu
ezogelinn TalentedMom valla her hafta yaparım çok severiz tereyağ ve siviyag karışık koyun bir yerde bir su bardağı süt ve 1 şu bardağı şekeri çırpın sekeri erisin yağ ve 1 şu bardağı unu kavurun 5 6 dk yeterli oluyo istediğiniz rengi alinca şekerli karışımı dökün şerbetini çekince kapayın tam tariftir
Baakpnr- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi canımm bu tarifle kaç kişilik çıkar acaba ben hiç yapmadım da , apartandakilere de vermek istiyorum da malzemeleri çoğaltmak gerekir mi toplam 4 daireyiz 🥰
Blackcloud AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tarife baktım ama helva çok kararınca ben sevmiyorum ya, benimki açıktan biraz koyu olacak ama bu tarifteki çok kara geldi. Olmadı çok kavurmam bende ya.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Blackcloud Kavurma çok bende çok kavurmam. Rengi tamamen sana ait sonuçta. 🙈
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Baakpnr- 150 Gr çizgiden az ileri kesiyorum 160 Gr oluyor sanırım. Margarin kullanıyorum ben tereyağ yemem. 😂 Onda işaretli oluyor ya öyle yani
2cocukannesi__ TalentedMom şerbeti çok kaynatma erisin yeter mükemmel oluyor hemen çekiyor içine 😉 Bende irmik yapacağım Hayırlı kandiller olsun ❤
Baakpnr- AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet evet tamamdır çok teşekkür ederim ben de denicem bugün inşallah teşekkür ederiz ❤️🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi TalentedMom Süt ile çok güzel oluyor ben su ile olanın tadını hiç beğenmiyorum. Un helvası çok da severim. Su ile yapilanla süt ile yapılan hemen anlaşılıyor.
2cocukannesi__ TalentedMom 1 şu bardağı süt 1 şu bardağı su ile yap bence 1 şu bardağı şeker tam ölçülü 1 buçuk çok bana göre
TalentedMom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi di mi ben de öyle düşünüyorum hiç yapmmaıştım fikrini almak istedim