SedanurK69 Kızlar günlük kıyafet bile giyemiyorum göğsümden devamlı süt akıyor. Siz neler yapıyorsunuz göğüs pedi dışında ?
tenceretavakuskana SedanurK69 ben bı cozum bulamadım acıkcası akıyo kalıyo gogus pedıde hıc ıse yaramıyo zaten eskısıne gore bıraz daha azaldı sayılır zamanla gecıyo ama ne zaman ıste😂
Mumoslu30 Burcuburcuylz canım sütün fazlasıda zararlı bebek için yorucu bak bu annemiz icinde yorucu hersey kararında güzel öyle düşünme 🌹benimde akıyordu ama bebegim yoruluyordu emmek istemiyordu bende mastit olmaya başlamıştım şükür şuan geçti 💐
busraaldemir1485 Burcuburcuylz hayır az değil memeler zamanla terbiye oluyormus yani akıyor diye süt fazla değil. Vücut ihtiyaçtan fazlasını üretiyor benim de 8 aylık olacak daha yeni ped yeterli gelmeye başladı artık vücut ne kadar süt üretmesi gerektiğini öğreniyor
SedanurK69 tenceretavakuskana valla ben de merakla bekliyorum 😅 atlet yetiştiremiyorum kendime elimde yıkayıp asıyorum hemen artık çamaşırlarımı 🤭
SedanurK69 minikyavrumm normalde ben de öyle ama şuan gümüş kapak kullanmaya başladım göğüs pedi işe yaramıyor o yüzden. Bir de göğüs kalkanı kullanıyordum ama onu da kullanamıyorum gümüş kapaktan dolayı 🥲
Elfelf475 SedanurK69 biberon turun altına buzlukta saklayın hasta falan olunca lazım oluyor ben ısıtıp ısıtıp veriyorum gezmeye falan gidince dışarda ped kullanmak dışında da bir çözüm bulamadım dışarda biriktiremiyorum
Tamashaaz SedanurK69 surekli Sütyenle yaşiyorum kizim 20ayıik oğlum 13günlük 2yildie sütyensiz yaaşamiyorum
tenceretavakuskana SedanurK69 evet gece emzırmelerı cok sıkıcı oluyo bu yuzden akıyo sabaha sırılsıklam uyanıyodm bende 🤭ılk uc dort ay cok fazlaydı sonra besıncı ayda arttı ama eskısı kdar degıl artık suan zamanla yavasca azalıyo
minikyavrumm SedanurK69 ped kullanmistim sık sık degistiriyodum fazla gelen sütlerinizi sagip dondurucuda saklayınız ilerde çok işinize yarar
Ayssss1 SedanurK69 40 ımız çıkana kadar hep öyle akardı emzirirken diğer mememin altına biberon koyardım ona dolardı sonra içiriridim yada emzirmiyorkende aktığın da hemen hisseder altına biberon koyardım uyanınca önce o biberondakini içirirdim
Ayssss1 SedanurK69 bebeğin ne kadarlık benimde öyleydi zamanla akması duracak elin kuruyken avuc içinle göğüs ucunu ovala gümüş kapak kullanabilirsin çok kalın giyinme vücut sıcaklığınla süt kanalların gevşer daha çok akmasına sebep olur ama dediğim gibi zamanla azalacak kimseye de söyleme benim öyleydi nazar oldu bebegim 3 aylık oldu birden sütüm kesildi
Sunkiss Altına biberon koyuyorum ona dolsun diye yada göğüs kalkanları var onun içine doluyor akan süt boşa gitmiyor
BurcuGorkem Emzirme atletime gogus pedi yapıstırıyorum, dışarı cıkarkende sütyenin içine koyuyorum çünkü birinden emzirirken diğerinden akıyo
Pikapikapikacuuu SedanurK69 gümüş kapak kullanıyorum ne kreme ne de göğüs pedine ihtiyaç duymadım hiç. Yüzyılın en iyi icadı bence hem hiç yara olmadı hem de akan sütler kapağa birikiyor