Balarisi_melisEla Diş dönemi emmeyedebilir yemeyedebilir, biraz fazla olmuş süre siz sürekli deneyın emzirmeyi. Aslında ateş hastalık vs 3 gune kadar normal sayılır gecmiyorsa elbette göstermekte fayda var. Diş ateşi de 38 i gecmez derler, sanki diş ateşi gibi sizinki ama bilemiyorum tabi.