Dün akşam ustu 4 de hafif bi ateşi çıkmaya başladı en fazla 37.8. Ve 38 oldu elini yüzünü yıkadım ayağına limon sürdüm hemen ateşi düştü,2,3 saat sonra tekrar çıktı sürekli bi uyku hali oldu ağrı kesici ateş düşürücü verdim gayet iyi oldu emiyordu yemeğini yiyordu,en son saat 10 da emdi uyudu gece ara ara ateşlendi 37.6 oldu bu saat oldu ama hala bir kere bile emmedi halsiz kaldı başına böyle bişey gelen var mi