idilolo kol ve bacaklarda var 15.gün bugün bütün belirtiler bittikten sonra bu başladı
Raupe o ağrı oluyor evet
mertmeltem ben de alıyorum da hala halsizlik oluyor.
idilolo çok değişik yA
mertmeltem ağır mı atlattınız peki ben hafif geçirdim sözde ama sonda bu güçsüzlük geldi
Raupe ağır geçirdim covidken doğum yaptım koku tat gitti
Raupe çok ve de psikolojimi bozuyor yorgunluk
.
mertmeltem çok geçmiş olsun bidaha uğramasın bu illet kimseye inşallah