idilolo Raupe sırtta mı? Benim de öyle oluyor. Emziriyor musunuz? Emzirirken sırt ağrısı çok oluyormuş, ben ona bağlıyorum. Covid baya yordu ama beni ve henüz toparlayamadım bi de kilo da verdim.