Ben geçen sene 83 liraya almıştım sırf indirimde diye ne gerek var diye düşünüyordum hep balkona atarım diyordum amaa hayatımda aldığım en faydalı şeylerden biri olduğunu kullanınca öğrendim çok büyük kolaylık dolapta yerlicopposeti sayfası var oradan da 80 liraya poşet almıştım 6 ay oldu hala poşetin yarısı duruyor müthiş birsey