blue5 ben gereksiz görmüştüm ancak doğumdan sonra aldım dayanamadım. İyi ki almışım. Koku sızdırmıyor, şık da duruyor. Sürekli balkona çık et bana uymuyor. Ben aldığımda 120₺ idi bi para da değildi. Bebeğimin altını değiştirdiğim yerde korbell ve direkt atıyorum kafam rahat. Pek misafirimiz olmadığı için salonda pufta değiştiriyorum altını korbell de burada. Ara ara kalanlar oldu ağzına kadar dolu olmasına rağmen asla koku sızdırmıyor. Eiim yoğun çalışıyor ben bebelle evle ilgileniyorum pertim çıkıyor. Çöpü sürekli çıkaramayabiliyoruz. Aşırı hayatımı kolaylaştırdı bence. Ayyy o kadar övdüm ki korbell görsün bana hediye yollasın bence 🤣🤣🤣