Uykusuzhergeceeee aynı sorunu dün akşam bende yaşadım hatta bende post açmıştım. Acile gittik gaz birikmiş ondan oluyormuş. Saatlerce ağladı susmadı kucakta az sakinleşiyor tekrar başlıyor. Malesef ki bu gaz problemi bizim en büyük derdimiz ve benim bebeğim daha 20 günlük 🤷🏻♀️