Dün o kadar kötü geçti ki. Akşam ağlamaya bir başladı susturmana aşkolsun. Emmek istiyor ama ağlamaktan emmiyor, kucağımıza alıyoruz hafif sallıyoruz yatırıyoruz yok sakinlemiyor. En son beyaz gürültü açtık öyle biraz sakinledi. O ağladıkça ben ağladım bir şey yapamıyorum diye.Sanırım bebeğim kolik😞 En son çare kimyon çayı verdim bebeğime . Gece öyle sakin uyuduki bir kere mızıldadı sonra uykuya daldı. Hatta uyurken emdirdim artık.
kimyon çayını bebeğine veren var mı? Zararı olur mu acaba