tugbahy6 siz ne veriyorsunuz çok merak ettim ekmek , pilav falan mı. Benim bebeğim de 7 buçuk aylık oldu hiç de öyle doyumluk yiyemiyor yese sindiremiyor. İki öğün vermeye başlamıştım kakası katılaştı her şeye zeytinyağı eklememe rağmen çocuk kıpkırmızı oluyor çıkarabilmek için. Tek ögüne düşürdüm .Yani bu ayda çocuk her vitamini alacak kadar ne yiyebilir ? Neden en iyisi ek gida , mama verme diye alttan alttan kendini kötü hissettirmeye çalışıyorsunuz .