Busraaa333 çoğu okuduğum makalede ek godayı 1 yaşına kadar doyurucu öğün olarak verilmemesi gerektiğini sizinde dediğiniz gibi 50 50 gidilmesi gerektiğini söylüyorlar öğünde hep anne sütü yoksa formül mama ekliyorlar, ama işte çevrem bana söyleniyor meraklımısın para vermeye pahalı obez olacak çocuk gibi şeyler söylüyorlar benimde canım sıkılıyor bu sefer kendimi sorguluyorum yanlış mı yapıyorum acaba diye 😔