merhabacanim canım bazı konularda katılıyorum sana ama bunu buradaki küçücük yavrularına anı bırakmak isteyen anneleri sorgulayarak tepki göstermek doğru bulmuyorum. Milyonlarca insanız ve tatiline giden gidiyor, alışverişini yapan yapıyor, cafeler tıklım tıklım doluyor, milletin çoğu şeyden haber bile yok, her yer ana baba günü gibi gezmeler tozmalar hat safhada yani.. bu tepkini buradaki 3 , 5 anneye koymani doğru bulmuyorum. Pandemi anneleri birisi de benim yani cocuklarimiza hiç bir şey yapamadık içimizde kalan uktemiz çok. Psikolojik olarak çok yiprandik yavaş yavaş topluma karışır olduk lütfen bir diş buğdayı için bu kadar tepki gösterme. İnan bak diş buğdayı , kırk uçurma gibi şeyleri bende hiç sevmem yapmam ama yapanlara da saygım sonsuz. Bu dünyanın en masumlari her zaman cocuklardir onlar için yapılan her şey helaldir.