merhabacanim ya sizene insanlar isterse nefes aldiginin kutlamasini yapar. Siz dogru bulmayabilirsiniz ki bunu da guzel dille yazarsiniz. Kalkip burda koca koca insanlariz kimsenin birbirinin hayati hakkinda ahkam kesme hakki yok. Sacmalamayin allah askina. Sizin cebinizden mi cikiyo. Heves etmis kutliycak cocugunhn disini bu ne kadar kiskanc bir bakis acisi ya. Ben de dis bugdayi yapmadim, benim annem yapmisti ufak bi bugday o da ne kalabalikla ne kutlmayla ama isterdim o sekilde olmasini ve baskalari yapiyo diye de fesatlanmiyorum. Ne kadar kalbi kararmış bir milletiz yazik ya. Insanlarin sevinclerine ortak olmak da insanin kalbini hafifletir bunu bir deneyin eger kendi sevincleriniz yoksa madem