Zynpmom Belki Atak haftasına flan olabilir birde yorulur uyur kısmına ben katılmıyorum canım biz bile yorgun olduğumuzdan uykuya zor geçiyoruz.Şu baybay night var ya internette dolaşan genelde linç yiyor ama ben kullandım faydasını da gördüm 1 hafta kadar düzenli kullandım şimdi uyuyor artık düzelir gibi oldu