Zynpmom 8.ayı tam da dediğiniz gibi atlattık. Sebebini hala bilmiyorum ayaktan dolayı olabilir ama tam olarak böyleydi. 9.ayla birlikte düzeldi.
Allah kolaylık versin gerçekten zor.. Bu aralar tekrar başladı bizde bu durum, ama daha hafif bu sefer. Uykuya geçmek istemiyor.. Yere koyuyorum kendini oradan oraya atıyor kafasını yere koyuyor. Ama yatmak istemiyor. Anlamadım.