Aryanehir Didem4957 40 gün sonra yatıyor hesaba 300 TL 53 TL de ziiraata yatıyor 8 ile 14 ü arasında gidip alıyorsunuz
Damla29 Sultan60 basvurdugunuz ay değil diğer ayın son haftası yatar beb gittim yatmamıstı gecen ay 10nunda doğum yaptm yarın sabah cekmeye gidicem
Defnemkalbim36 Damla29 ben 3 ay süt parası aldım diğer 3 ay almadım yok sistem hata veriyor deyip vermediler
Defnemkalbim36 Tazeanne95 esi Tazeanne95 süt parası geçti artık vermezler ama doğum parası için başvuru yap eşim işten gelsin tam bilgi alır yazarım
Damla29 Defnemkalbim36 benim bahsettim bu değil 300 lira bir para alıyorsun devlet veriyor siz neyden bahsettiniz anlayamadım
Defnemkalbim36 Ealp onlar söylemezler benim teyzem ptt çalışıyor eşin kendi içinde basvuru yaptım dedi evet dedim ama çıkmamıştı sgk olmadığı için onaylanmamış dedi ben 300 oda 200 alacaktı
elis-eymen Sessiz_oyuncu ödeme aşamasında henüz tamamlanmadı oluyor. Direk ödeme yapıldı yazıyor. PTT kurum ödemelerine düşüyor e devlette ondan sonra cekim yapılıyor. 2 hafta önce aldım.