Arkqdaslar merhaba ben doğum yapalı 4 ay oluyor ama ne süt parası ne de dogum parası alamadım yani edevlete girmce çıkmıyor sandık üyeliği falan yok diyor bide az önce bişey okudum hastanenin de gieiş yapmış olması gerekiyormuş giriş yapmamış olabilir mi acaba . Nasıl alıcam yardımcı oluemusnuz