gozdekrks BEYZANUR53 kayısı suyu ile mamasını yaparak kolayı bulmuştum ben. Ama biraz mesela kayısı kaybadiktan sonra içinde beklicek hafif oyle ılıcak o sekilde cokta fazla su olmasin belki fayda eder
BEYZANUR53 gozdekrks smdi aldim onu kaynatıp içinde hafif ezin diye okudum bir yerde onuda deneyeyim hazir jayisilar ise yaramadi
Tugbae BEYZANUR53 benim kızımda 11 aylık aylarca belkide 10 günden fazla bekledğimiz olsu kakasını yapabilsin diye denemediğimiz probiyotik ilaç kalmadi beslenme şeklinde tek değiştirdiğimiz öğle yemeklerine çorba eklemek besleyici ama sıvı beslenme şimdi çok şükür düzene girdik çocuk gastroentolojısıne gidecektik düzelme olmasaydı naçizane tavsiyem deneyin belki umut olur
BEYZANUR53 Tugbae sabah kahvaltısını eskisi kadar istekli yapmıyor genelde yumurta domates krem yada labne yiyor 2 e saat sinra corba jciyor ekmek vermiyorum oglen uyuyor kalkınca gene corba yada yemek yiyor aksama da babasıyla canı isterse yiyor ekmek gün içinde sadece kqhvalti da 1 dilim yiyor ama pilav yada makarna hastası onları istiyor bir şekilde unutturorum bazen ama cqni çekiyor yap diye ağlıyor
BEYZANUR53 Saitkereminannesi bana verende oyle dedi tuvaletten çıkamadık eşimle bi rahatladık dedi çok küçük cay bardağınin yarısıyla verdim bugün artk ondan mı oldu başka şeyden mi ne kabız ne ishal şeklinde geldi az bisey ona da şükür ama ot olduğu için korkuyorum vermem sanirim daha
Minikku BEYZANUR53 merhaba aynı sorunu yaşıyoruz tutuyor ve yapmıyor , uzunca bir süre magnesi calsine kullandık , ilaçla sıvı yapıyor, bırakınca kabız oluyordu , o tozun dozunu siz ayarlayın sabah 1 akşam 1 verin, baktınız ishal azaltın
BEYZANUR53 Minikku nişasta kıvamında bir toz neye koysam anlıyor meyve suyuna kattim rengi bulandı çorbaya koydum rengi kaçtı yoğurda koydum ağzına tuhaf geldi vermek de zor .🤦♀️
BEYZANUR53 Ayazim_36_14 bugün çıktı tuvalete ottan mi çıktı dubholacdan mi bilmiyorum kayiso suyunun içine yarim cay bardağı açlık otu kaynatıp verdim ama çok korktum zarar verir diye çocuğuma akşam saatinde gene ağlayarak ama nirmal katılımda cikartti Rabbım okunan ezanlar hürmetine mübarek kandil gecesi hürmetine evlatlarımıza sağlık huzur iman mutluluk versin kimseyi dermansz derde düşürmesin
Tugbae BEYZANUR53 makarna benim kızımında olmazsa olmazı ama sıvı alımını arttırmaya çalişin karbonhidrat ister istemez tüketiyoruz meyvesulari deneyin blendrlayip posasıyla olacak şekilde kayısı kompostası tarzi şeyler bizde hiç işe yaramamişti muhallebilerine suda bekletip çatalla eziyordum bi dönem tabi anlık çözüm oluyordu
BEYZANUR53 Saitkereminannesi doktor yaşı küçük normal bezi bırakma döneminde oluyor deyip 3 surup önerdi lqvma fitil zeytin yağı vs. Cabasi hiç biri olmadı dedi pedegog ise yaşı küçük psikolojik sorun görmüyorum biyolojik olarak kabızlık çekiyor onu önlemenin lazım dedi ama nafile kaldım ortada işte çaresizlik
AselinAnnesi_28 BEYZANUR53 Benim bebeğim de kabızlık var bu aralar bol su içiriyorum zeytinyağını her mama yapışımda 1 kaşık koyuyorum ve en önemlisi de bence masaj yapıyorum olayınla karnına düzenli olarak bağırsaklarının çıkış yönüne doğru ve ayaklarını karnına itip çekiyorım masaj da çok işe yarıyor dene canım çaya gelince de bitki sonuçta bebeğinize vermenizi tavsiye etmem doktora sormadan vermeyin yan etkisi olabilir Allah korusun inşallah bir an önce düzelir 🙏🏻
BEYZANUR53 AselinAnnesi_28 bebekken bende dediklerinizi uygulardim ama smdi nden böyle oldu bir bilsek 1 aydır konumuz bu artk bıktık yıprandık
luciferrr BEYZANUR53 doktora gittiniz mi aynı sorun bizde de var aklına gelebilecek herşeyi denedik ama işe yaramadı makat darlığı dedi yarın yine gidicz
BEYZANUR53 luciferrr bez takılıyken hiçbir sorun yoktu günde 3 kez yapardı. Kabız olursa zeytin yağı vs. Verirdim ilac kullanmadan birkac güne düzelirdi. Bezi bıraktık ilk birkaç gün kakasını yaoti kqti gekdi sanirim ondan etkilendi korktu ben küstüm kakaya feyiz tutmaya başladı tuttuğu içinde bu hale geldik. Doktora gitmedim mesaj attım dubholac için dedi ona başladık oda birkac güne etki etmezse gel dedi bugün binlerce şükür sıvı şekilde yapti qma gene tuttu yaomiycam die direndi en son dayanamadı kaçtı
BEYZANUR53 Tugbae sivida problem yok yaşına gire fazla su içiyor hatta ama işte inat laz damarı gelinde var tutuyor tuttukcq katılaşiyor