BEYZANUR53 Yine ben yine kabızlık her yolu denedik sizlerin önerdiği doktorun önerdiği konu komşu akraba kaynana kayinpeder kim ne varsa denedik. Şimdide qclik otu diye bir ot varmis kaynatılıp içilirse mushil etkisi yaratıp tuvalete çıkıyormuş kullanan var mı çocuklara kullanılır mı acaba çok zor durumdayız. Tutuyor yapmıyor inat ediyor sancıları var.🥺
BEYZANUR53 BEYZANUR53 okumadığım şey icirmedigim ilac yag kalmadı ne olacak böyle sonumuz keşke bezi buraktirmasaydim diyorum
PembePelikan BEYZANUR53 yetişkinlerde kullanan var, Ablam kullanmıştı çok etkili ama bebekler için uygun mu bilemiyorum üstte kalsın, belki bilen biri çıkar
Yorgunannee_dd BEYZANUR53 ben çok önceden kullanmıştım hemde uzun süre bebeklere içilirmi bilmiyorum. Gece yatmadan içerdim 12 saat sonra tuvalete çıkardım ama bağırsaklar alışkanlık yapıyor çok zor toparladım.küçük mü bebiş
Bilgemayse BEYZANUR53 Bir profesör tavsiyesi 9 aylıkken bebeğim mamadan kesin tamamen dedi ama yapmamam şuan erken 😭durmaz mamasız. Sizi en iyi ben anlarım 😭 2 ay Dupaloc şurup düzenli günde 3 kez verin dedi. Haa bir kocakarı yöntemi duyduk komşu teyzeden eskiden fitil mi vardı kibrit çöpünü siyah yerini popoya değdirince hemen kaka yapıyormuş 🤦🏻♀️denemedim ama daha neler duyacaz ahh bu çaresizlik 😭
Irmakprensesinannesi BEYZANUR53 dubalac sürüp iyi geliyor aslında denediniz mi bilmiyrm yada bir cerrahi yada çocuk doktoruna götürün belki makamında çatlak vardır o yüzden canı acıdığı icin tutuyordur
BEYZANUR53 PembePelikan bana da yetişkin biri dedi içtim aynı gün ciktim tek çarem o oldu dedi ama cocuklarda kullanan bulamadim
BEYZANUR53 Irmakprensesinannesi dupholac dulcosoft madecasse mi ne oyle bir ilac yag kayısı neler neler olmadi ptesi gideceğiz doktora insallah
BEYZANUR53 Yorgunannee_dd yok 4 ay sinra 3 yaşına girecek tuvalet eğitimi verdikten sinra oldu olanlar
BEYZANUR53 Bilgemayse kulak çöpüne siviyag batırıp dene dediler olmadi. Fitil lavma hersey denedik yok yok yok ne olacak bilmiyorum çok canim sıkkın . Kızımda huysuz mutsuz dışarıya çıkamıyoruz sancıları oluyor huyu değişti yazarken ağlamamak için zor duruyorum
BEYZANUR53 Bilgemayse bu arada 9 qylik olmuşsa ek gıdayı fazla verirsen corba yoğurt meyve püresi vs. Mama eskisi kasar çok istemez
Irmakprensesinannesi BEYZANUR53 kıyamam ya valla benim kızım 6 ay 22 günlük 1 hafta yaşadım kabızlığı lama yla bile çok zor yaptı sonra surup verdim sabahına cıvık çıkardı ama surup bitince kesince yine kabız oluyor sıkıntılı şeyler mama kullniyrz acaba mamayi mi değiştirsem diye düşünüyorum benim yeğenim de hala bez li 20 aylık 1 yaşından snra tuttu hep kakasını mesela çoğu şey etki etmiyor du şuan da bile daha yeni yeni bazn yapior bazn yine zorlanıyor
Bilgemayse BEYZANUR53 öyle haklısınız ki ben de çok üzgünüm neden oluyor anlamıyorum. Zeytinyağlı yediriyorum sürekli sağlıklı besinler kuru gelecek pankek gibi şeyler yapmıyorum. Irmik,pirinç,patates,muz,bisküvi gibi şeyler hayatımızda yok ama yine de böyle 😭
Bilgemayse BEYZANUR53 Evet gün içinde öyle ilerliyorum sabah kalkınca gece yatarken ve gece içinde mutlaka istiyor. Gece beslenmesini kesmek lazım ama kabul etmiyor. Ben de mama ölçeğini suyuna göre bir ölçek azaltıp koyuyorum güya ishal edermiş nerdeee😭🤷🏻♀️
Tugbae BEYZANUR53 açlık otu çok karın ağris yapar çocuklar içinde uygun değildir bence bitkisel şeylerin ne reaksiyon göstereceği çok belli değildir çocuk için denemenizi tavsiye etmem
BEYZANUR53 Tugbae intenretten buradan arastiriyorum çaresizce işte buda kwrsima çıkınca sormak istedim🥺
BEYZANUR53 Irmakprensesinannesi lavma ile bile kaskatı cikartti onuda denedim inan yapmadığım şey yok artk . Rabbım dermansz dert vermesin kimseye
mihrosum Magnezı calsıne ver canım o zMan ıstesede tutamaz. Suyuna manasına yemegıne sen belirle 1ncay kasıgı ver ıcınde ne varsa soker
BEYZANUR53 mihrosum inanın onuda denedim 1 5 cay kaşığı koydum gene yok nasıl tutuyor içinde bunca şeyi anlayamıyorum aklım almıyor
Tugbae BEYZANUR53 benim kızımda 11 aylık aylarca belkide 10 günden fazla bekledğimiz olsu kakasını yapabilsin diye denemediğimiz probiyotik ilaç kalmadi beslenme şeklinde tek değiştirdiğimiz öğle yemeklerine çorba eklemek besleyici ama sıvı beslenme şimdi çok şükür düzene girdik çocuk gastroentolojısıne gidecektik düzelme olmasaydı naçizane tavsiyem deneyin belki umut olur
Ayazim_36_14 Aynı seyleri yasıyorum oğlumda öyle yapmıyor cok aglıyor lavma bile yaptık yapamadı fitil zeytinyağı ilaclar hiçbiri fayda etmedi bu açlık otunu annem alıp gönderdi ama içmiyor belki iyi gelirdi
BEYZANUR53 Ayazim_36_14 bugün çıktı tuvalete ottan mi çıktı dubholacdan mi bilmiyorum kayiso suyunun içine yarim cay bardağı açlık otu kaynatıp verdim ama çok korktum zarar verir diye çocuğuma akşam saatinde gene ağlayarak ama nirmal katılımda cikartti Rabbım okunan ezanlar hürmetine mübarek kandil gecesi hürmetine evlatlarımıza sağlık huzur iman mutluluk versin kimseyi dermansz derde düşürmesin