Ela11 Solmaz_06 canım bende sleepy ile başladım o da bizde sızdırdı molfix kullanıyorum sizdirmiyor ama evy baby kullanabilirsin o da iyi bir marka hiç sızdırma yapmadı onu da denedim
BurhanEfe Solmaz_06 benim oğlum 6 kilo 3 aylığız bizde molfix 3 numara kullanıyoruz öyle bir şikayetimiz olmadı genelde belinden çıkıyo sebebi de bebeğin uygun olmayan pozisyondayken kaka yapması
Ask17 Solmaz_06 benimdr oğlum şuan 2bucuk aylık molfix 3 numaraya yeni geçtik sızdırdığını hiç görmedim canım ben memnunum şimdilik..
Egecim Solmaz_06 4 numaraya geçin derim. Ben şuan 4 numara kullanıyorum bebeğim biraz kilolu hiç taşırmadı.
Eminer Doruk12 affedersiniz bebeginiz kac kilo bende kilot bez almak istiyorum 3 numaraya gececegimde guzelmi peki memnunmusinuz
Doruk12 Eminer bebeğim şuan 10 kilo 9-12 aralığında aldığım numara da çok memnunum mutlu bebek serisi şuan kullandığım premium soft da var 3 numara. Mutlu bebek serisi emiciliğiyle ön planda kuru oluyo çişten sonra dokunduğunda beze.
Eminer Molfix soft pure kullanan varmi o nasi ve normal molfixle arasindaki fark ne acaba biliyor musunuz
Hohomoromu Solmaz_06 aynen canım benımde çişini sızdırıyor 3 numara molfix külot bez almış eşim yanlışlıkla ama süreklı sızdırıyor buyul ve ya kucukte olmuyor tam oluyor ama sızdırıyor 😊
Nereli Solmaz_06 yanayım sorun bizde de var bebeğim 7 kilo azıcık yapsa hemen dışında ben de 3 numara kullanıyorum
Ozalmir Solmaz_06 molfix kalıpları küçük ama ara kısmı sleepy e göre geniş bir bez benim oğluma slepey ve prima pişik yaptı sleepy 4nuamra olurken molfix 5numara kullanıyorum ama molfixten çok çok memnumum
Solmaz_06 Ozalmir ben de memnundum o tizden değiştirmek istemiyorum korkuyorum da tahriş olur diye büyük bedenini aldım bakalım neler olucak😊
Mstbsratls Molfix kullandim hic memnun kalmadim prima kullanıyorum bazen arada minies alıyorum migrostan oda cok iyi bir bez fiyatina göre 👍 disina da çıkartmıyor