İlk bebeğim. Oğlum 3bucuk aylık ve kilolu bir Bebek değil. Doğduğundan bu yana molfix kullandık yenidoğan bezlerinde sorun olmadı 3 numara beze geçtik geçeli özellikle azcık kaka yapsın bacak kenarlarından çıkıyor. Nasıl oluyo anlamıyorum bedeni küçük desem değil. Bacaklarını kesiyor başka beze geçmekten de korkuyorum pişik vs olur diye. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Bez değiştirirsek mutlak pişik yaşar mıyız?
ve sleepy önerir misiniz?