Mlkhrn _Bianneikibebis ekmeği tamamen kestiyseniz tatlı isteğiniz ondan olabilir. Diyetisyenim ilk diyete başladığımda sabah akşam iki, öğlen 1 dilim ekmek koymuştu. Fazla geliyordu yemiyim dedim. Ekmeği kesersen tatlı isteğin artar demişti.
_Bianneikibebis Mlkhrn aaa hiç duymadım evet ekmeği pirinci tamamen kestim ondan mı oluyo demeekkk şuan resmen aydınlandım sağolun çünkü diyetten önce bile bu kadar tatlı yemiyordum 😁❤️
_Bianneikibebis Sucukluyumurta11 yumurta yemem ama adınızı görüp sucuklu yumurta özendim gerisini siz düşünün ne haldeyim 🤤🤤
_Bianneikibebis Sucukluyumurta11 bak bi gaza geldim yaz falan deyince inşallah dal gibi gireriz yaza 😁
TheLatte _Bianneikibebis ben öğle vaktinde şekersiz kahve yapıyodum yanınada 2 küp bitter çikolata koyuyodum . 1 ayda 10 11 kilo vermiştim . Sonra bıraktım tabi 😂