Allah yardımcımız olsun valla hanımlar. Çok özenirim şöyle bebeğimi koyuyorum uyuyor, ya da pış pışlıyorum kendi uykuya dalıyor diyenlere. Bazılarınız zararlarından bahsetmiş,bazılarınız da anlam verememiş bu duruma (neyi anlamsızsa). Ama inanıyorum ki sallayarak uyutma yöntemini çaresiz kaldığımız için kullanıyor bütün anneler. Yoksa kimse bile bile bebeğine zarar vermek istemez ya da kimse ayakları uyuşana kadar sallamaktan zevk almıyor. Bebekleri bu yöntemle uyumayanların bunu düşünerek yorum yapmalarını rica ediyorum.