Gull1987 Ben contraden kullanıyorum iki paket bitirdim bebeğim 8 aylık hala kullanıyorum ama o da çok uygun değil. Bence değer, ilk doğumda keloid olmuştu yara izi o yüzden ikincide aksatmadan kullanıyorum başka çocuk dusunmedigim için de iz geçsin istiyorum