deniz-95 Ben 2 aya yakın bir süredir doktor tavsiyesi ile contractubex kremi kullanıyorum. Benim sezaryen dikiş izimde şimdilik sorun yok fakat dikişin üst kısmı hala şiş ve hissizlik var orada. Bu şiş ne zaman inecek kim bilir, umarım böyle kalmaz😅🤦🏼♀️