Eski9 inşallah uzun süreli kullanırsınız bende öncesinde goldenrose kaş kalemi kullanıyordum kıl tekniği diye bir kalemi var ben kullanırken 20 tlydi sonra 60 TL ye çıkmıştı 😁 çünkü mükemmel bir kalemdi 1.5 öncesinden bahsediyorum şimdi ne kadar bilmiyorum ama çok çabuk bitiyordu kalem bende 850 TL ye yaptırmıştım o zaman hem daha az maliyetli hemde aşırı rahat olmuştu benim için çünkü yaptığım makyaj pudra rimel ve kaş kalemi olunca çoğu zaman makyaj bile yapmıyorum çok rahat ettim şimdi de brazilya fonu yaptırmak istiyorum 😁