Kızlar merhaba bugün kaşlarıma microbleding yaptırmaya gittim kuzenimin önerisiyle bir yere. Giittigimde microbleding diye gittim pudralama yapalım dedi kadın kasların çok boş ve seyrek dedi kullanım süresi biraz daha uzun oluyoormus. Bende tamam dedim yapalım şuan eski haline göre şekli gayet güzel oldu bazı boşluklar var tabi ama ikinci işlemde eksikleri düzeltiriz. Yalnız şuan renk çok koyu bu açılacak dimi baya. Garipsiyorum çünkü yapılmadan önce renk seçtik birlikte hatta o açılma payına bakarak bir ton koyu yapalım dedi ben istemedim hayır açık olsun dedim ona rağmen şuan kapkara 😁😁 sarışın biriyim açılir dimi bu işlem 😑