Gunesimkaan DemirAlaz valla yaptık bi çılgınlık 😂😂 konakları vardı birde kafasında daha iyi görmüş oldum hemde şunda geçti ama konakları kafasını kazıyalı 2 haft falan oluyor çim adam gibi oldu 😍😍😂😂
Kaan01 DemirAlaz valla bnm oglum 3. Tirasi ,😂 bna cekmis cabuk uzuyor .uzun da kullandik kisa da kestirevilirsiniz kotu gorunuyorsa ilkini 4 aylikti
-erCansu- DemirAlaz 1 bck yaşında kestirdim baya hepsi toplanıyodu🤣 nebılm şimdiki aklım olsa sadece önlerini alırdım o bebek yumuş saçlar bidaha geri gelmiyor
Mommysharkdoodoodoodoo DemirAlaz ilk kez 1 yaşında kestirdim 3 yaşına geldi daha 5 kere falan kesilmiştir 2sini kendim kestim
JackDaniels DemirAlaz Ben 10 aylıkken kestirdim ama kazıtmadım. Hafif enselerden ve yanlardan toplattık. Bence kestirmeyin dökülüyor sonra daha gür çıkıyor zaten😘
cocomelon33 DemirAlaz dökülme durunca kestirin bence oğlumun 6 ay gibi durdu dökülmesi dökülmeyen uzadı yenileri çıktı saçı 2-3 boy oldu evde makineyle kendimiz kestik 4 ay oldu toparladı düzgün uzadı
Annis-ogul DemirAlaz aynen .aslında bnseviyorum cok kısa kestiremiyorum. Hem çabuk uzuyor hem de cok terliyor .hele ki kurutmak cok zor oluyor dus dan sonra😅🤣😂
Hazal8 DemirAlaz kirki çıkınca kestirdik şimdi 27 aylık 23 kez tras oldu saçı ilk aylar çok dökülüyor diye kestik şuanda çok hızlı üzüyor ondan
SweetPaw DemirAlaz ben kıyamıyorum yaa neden bilmiyorum ama kiyamiyorum hiç kestirmedim, ilk saçları döküldü erkin Koray gibi oldu sonra tekrar uzadilar o haliyle de duruyor kıvırcık kıvırcık. İki yaş sonrasi kestirecegim muhtemelen
Deletedmom_109 DemirAlaz oğlumun çok saçı yoktu ilk zamanlarda. Dökülmesi de çok az oldu. 2 yaşında hala kestiremiyorum kıvır kıvır lülüklerini seviyorum 😁
Eymeneylul0 Oğlumun sacini kestigimde kac aylikti hatırlamıyorum ama kızımında arkalar dokulmustu 6 aylik ben kestim kesmem kesmem dedim baktım agzina girecek kadar dökülüyo kıydım☺️
Badehandeyldz DemirAlaz 9 aylık ama kestirmedim 1 yaşında düşünüyorum çünkü kel doğdu şuanda daha gözüne gelecek kadar uzun değil kalsın bakim . 🤣