DemirAlaz Saçınızı ne zaman kestirmeye basladiniz acaba 4 aylikolduk arka taraflarında bazı yerler döküldü kötü görünüyor acaba kestirsem mi diyorum ama bilemedim fikrinize ihtiyacım var 😊
Alperinannesiii DemirAlaz 5 aylıkken çok uzadı önler gözüne geliyordu traş ettirdik ama sıfır degil kısaltma
DemirAlaz Ommalik arkasında bi kisim dokulmese bende kestirmezdim ama uzadıkça kötü gözükecek diye kestireyim diyorum
1Princemother Bende o civarlardayken oğlum, evde sıfıra vurduk önce. Sonra sonra saclari uzadıkça babası kendi gittiği kuaföre gidip beraber tras olup geliyorlar güzel güzel suan 1.5 yaşına girecek 🥰
EkiminAnnesi DemirAlaz bizim de 3-4. aylarda çok dökülmeler oldu, hatta kafasının arkası yattığı yer açıklık şeklindeydi. Şimdi 5.ayı bitirdik şuan tüm saçları eşit şekilde ve dökülmeler durdu birden biz de kestirelim düzeltelim diyorduk ama yapmadık siz de bekleyin bence ☺️
Annis-ogul DemirAlaz aynen .aslında bnseviyorum cok kısa kestiremiyorum. Hem çabuk uzuyor hem de cok terliyor .hele ki kurutmak cok zor oluyor dus dan sonra😅🤣😂