Kızıma 8-9 kıloyken 4 beden kullandıgımda sıkma oldu prıma ıle maıllestıgımde ara beden alın dedıler. Bır ay sonra 4 beden normal olmaya basladı 11 kıloya kadar kullandım. Sımdı 5 te de aynı sorun var 6 da buyuk gelıyor ustelık 5 no kulot bez daha ıyı oluyor. Normalde kulot bez daha dar oluyor dıye bılıyordum. Ara beden denediniz mi hiç, 5+ var mı ona da hıc bakmadan yazdım ama, 4+ vardı en son. Şimdi Baktım sanırım yok ust bedenlerın ara bedeni🤷♀️