Mom00 şimdi kestirdim bende hiç birşey olmuyormuş stres yaptığım kadar yokmuş 5 dk sürdü sadece benim bebeğim çok hafif ti ama riske atmak istemedim ileride . Hemen emzirdim şuan şükür hiç birşey olmamış gibi doktorlar bekleyelim diyor ama geçiçek bişey değilmiş . İleri de olacağına şimdi olsun dedim bi cesaretle kestirttim 4 aylık bebeğim