Kızlar selam oglumun dil bagı var cok kucukken doktoru fark etti ama buyudukce gecer gecmezse getirin cocuk cerahisine keserler dedi yavrum 8 aylık oldu halâ geçmedi pazartesi gunü doktor randevumuz var dil bağı ıcın sürec nasil ilerliyor bide bebegim cok hareketli yani imkansiz tutup kesmezler narkoz mu verirler cok acili bi islem mi bilgisi olan yazabilir mi 🌸