Arc1993 yaklaşık 10 yıldır araba kullanıyorum en başa dönecek olsam bende sadece acaba park edebilirmiyim korkusu oluyordu ama onun ğzerine giderek deneyerek yenmiştim şimdide en basiti o geliyor 😅 hatta az önce oğlumla bakırköye gidip geldik ordada yeni pazar açılmış öyle berbat bir trafiğe girdik ki çarpışan araba gibiydi ortalık 😅 ama yinede umrumda olmadı çünkü kimse benden iyi değil herkes eşit herkes herkesi beklemek zorunda yolumu kesiyorsa bende onun yolunu kesiyorum ödeşiypruz 😬🙈 yani demem o ki canım bu korkuların üzerine gideceksin kimse senden daha iyi değil kimsede senden daha kötü değil diye düşün hep bende yaparım de psikolojini böyle hazırla yola çıkarken ❤️