Merhaba.
Ehliyetimi alalı 1 ay oldu kızlar. Henüz tek çıkamıyorum kendimi o derece yeterli göremiyorum henüz. Ve moralim bozuluyor. Sanki hiç çıkamayacakmışım gibi geliyor. Aslında tek seferde 1.5 ayda aldım ehliyetimi. Eşimle bir yere gideceksek ben sürüyorum. O şekilde pratik yapabiliyorum. Çarşıda falan sürüyorum trafiğe çıkıyorum onda sorun yok.
Yani korkum şu, sıkışırsam da kalırsam trafiğin içinde. Park edemezsem? Sürtersem vs vs. Ehliyet aldıktan ne kadar sonra kendiniz çıktınız? Özel ders mi alsam? Eşim gerek yok özel derse, süre süre gelişecek diyor.
Eşim de geriyor aslında beni hata yapıyorum . Evet bağırmıyor ama ses tonundan anlıyorum kızdığını. Hızlı çıktın, yavaş girdin öyle şeyleri bile söylüyor. Tanıdık gördük yolda, uzun basmışım kornaya da selamlaşmak için kısa basmam lazımmış😛 öğretmek amaçlı yaklaşıyor farkındayım ama tedirgin sürüyorum böyle olunca da yeteriz hissediyorum kendmi. Kafaya takıyorum başarmam lazım diye düşünüyorum.
dertleşelim mi😍