41umay yagmursen aynen benimkide emzik tutmuyor en pahalısınıda denedim en ucuzu da damaklıda damaksızda yok istemiyor hiçbirini bari onu tutsa azıcık nefes alırdım belki ama nerdee sabredicez napalım o büyüyene kadar ben kafayı sıyırmam inşallah 😄
Bitikmomi yagmursen hayırlısı olsun sizin için o zaman. Emzik konusunda ısrarcı olun ama 4 aydan sonra tutan bebekler bile var
yagmursen Bitikmomi şuan almayı düşünmüyorum 4. Ay itibari ile alıcam. Keşke alsa her türlüsünü denedim ısrarla denemeye devam edicem hiç zannetmiyorum baya sinirleniyor öğürüyor ama teşekkürler