2,5 aylık anneyim kızlar , kızım sürekli emiyor. Lütfen açtır, emsin işte ne güzel güven hissini doyuruyor size ihtiyacı var demesin kimse.. çünkü aç değil, hatta o kadar doyuyor ki kusup devam ediyor. Ve 24 saat güvenli baglanma olmaz bi kalkıp su icemiyorum özellikle verem aşısındam sonra arttı.. bunu yaşayıp çözüm getirenler var mı ? 🥲 emzik alsa rahatlıcam ama almıyor.. uyku eğitimi işe yarar mı?