Nik_mik_yok Serife00 zerdeçal koymadan ,fesleğen ve krema ile yapın. En son öyle yaptım ben lezzetli oldu
Duyulurum Nik_mik_yok biraz dünden bir şeyler var, ıspanak kavuracağım yanına. belki bir de pilav 🍚 Afiyet olsun herkese 💚
Ssssraa Misafirim var ben de börek yapacağım ama neli yapsam bilemedim? Yanına da makarna salatası ya da amerikan salatası ona da karar veremedim ?😁 bir de mercimek çorbası ve sütlaç 😍
Ssssraa Nik_mik_yok yorumlarda okudum da mantıya kaydım, ben salçalı yapıp üzerine biraz yoğurt gezdiriyorum o şekilde yapsam. Mercimek çorbası, patatesli börek, sütlaç yeter mi sence 🤨 yoksa saçma mı oldu😬