UraSsmom Oslem33 4 kullandım şimdiye kadar ama sıkmaya başladı cnm o yüzden yeni geçtim bende 5 numaraya. Zaten kullandığın numaraysa sıkmıyosa devam tabi 🙃
Tuba11 Oslem33 benim bebeğim 8 kg 300 gram ama 3 numara kullanıyoruz. Boyu uzun olduğu için kilosu göstermiyor çok zayıf duruyor
merve5561 Oslem33 şuan sleepy bionatural 3 kullanıyorum ama biraz sıkıyor almıştım mecbur bitirmeye çalışıyorum
Nurcs Oslem33 bir pakette 5 alın hangisi rahat ise onu kullanın zaten az almışsınız siz daha iyi gözlemlerseniz hepimizin çocucuğunun vucut yapısı farklı :)