UraSsmom Oslem33 4 kullandım şimdiye kadar ama sıkmaya başladı cnm o yüzden yeni geçtim bende 5 numaraya. Zaten kullandığın numaraysa sıkmıyosa devam tabi 🙃
Nurcs Biz Oslem33 bizde 4 kullanıyoruz ama 5 e geçsek daha iyi olur diye düşünüyoruz bence bu bebeğin vücut yapısıylada alakalı boy ve bacak bölgesindeki etlerini bez sıkabiliyor 😁 daha geçeli 3 hafta oldu ve evde 450 tane 4 numara var 😁😁
Oslem33 Nurcs amaaanın epey almıssınız 🥰ben 5 almıştım bıkac tane ama acmadım bugun 4 numara aldım 96 tane fakat içime kurt düştü 5 mi alsaydım dye 😍
Nurcs Oslem33 bir pakette 5 alın hangisi rahat ise onu kullanın zaten az almışsınız siz daha iyi gözlemlerseniz hepimizin çocucuğunun vucut yapısı farklı :)