1234___ FiltreKahve pardon pardon çok çok özür dilerim nasıl böyle bir hata yaptım 😂 halbuki ayın ana 😂😂
Alminazli Kızım doğduğunda herkes aynı babasi diodu ama şu an bana ve teyzelerine benzetio herkes halası babannesi de kuduruyo😂 1 buçuk yaşında
Gryffindor Latiko Tamamiyle bana benziyor. Bakışları gözleri gülüşü yanakları eşime sadece elleri benzemiş 😃
Deletedmom_41 Bana benzemiyor cok minik detaylar haric, babasinida az bi animsatiyor net bi sekilde suna diyebilecegimiz benzerligi yok ortaya karisik 😁
Leylaa_ Latiko İlk doğduğunda büyük kaynima ve eşime çok benziyordu büyüdükçe bana benziyor özellikle küçüklüğüme her gören aaa maşallah aynı annesi olmuş diyor 🌸
tostosumm Latiko evet ya başlarda herkes bana benzetiyordu suratının düştüğünü farkettim bende bana benzetenlere bende hep babasına benzetiyorum diyordum eşimde mutlu oluyodu ben öyle söyleyince şimdi tersi oldu eşime benziyo odun babasına benzicek tabi diyo ama gözlerini senden almış diyo dedim saol birseyini benzettigin için 😂😂